واااااااعیییییییییییییی
امروز ب شیرینی شکلاتی بود ک نصفشو من خوردم نصفشو خودت آبجیییییییییییم
تیکه شکلات منیییییییییییی
سیر نمیشم ازت ک
:)
پ.ن خدایاااااششششکررررررتتتتتت
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۳۹۶ساعت 15:39  توسط hadis |
امروز ب شیرینی شکلاتی بود ک نصفشو من خوردم نصفشو خودت آبجیییییییییییم
تیکه شکلات منیییییییییییی
سیر نمیشم ازت ک
:)
پ.ن خدایاااااششششکررررررتتتتتت
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۳۹۶ساعت 15:39  توسط hadis |
ما را در سایت خداروشکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88