چقدر دلم میخوادت چقدر دلم میخاد بیام بغلت آهنگ دیونه چاووشیو برات بخونم و نیام بیرون تا وقتی خالی نشدم چقدر دلم برای باهم بودنمون تنگ شده چقدر منتظر گذر این روزامون هستم تا بتو برسم دارم تلاشمو میکنم
دعا میکنم ک خدا ب دل توام خواهری قشنگم صبر بیشتر بده
آخ من بیام پیشت چ کارا ک نکنیم چ بغلای از ته دلی ک نکنیم
چ آرامشی ک باهم نگیریم
یخورده دلم گرفت...شکلاتای ولن تاین از بس ندادم بهت خراب شدم دلم آتیش گرفت برای مظلومیتمون ...شاید خدا میخاد چن ماه دیگه عوض این همه سختی شیرینی گنده ای بهمون بده
آخ ک چقدر دوستت دارم
● چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۸ ● 19:4 ● baran
خداروشکر...ما را در سایت خداروشکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60