نمیگی من دلم تو همون فاصله یادگرفتنی 10سانتی متری واست پر میکشه؟؟؟
خدایاااا چرا این بشر انقد دلبرههههه
اصن محو خندها و ژست خشگلت شده بودم خوش استایل من
خیلی دوستت دارم
بیشتر وبیشتر و بییییییش از پیش
خداروشکر...ما را در سایت خداروشکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52