بعضی موقع هام ب خودت میای
و میبینی خیلی وقته تو ی رابطه مرده هسی
و فقط طبق عادت داری پیش میبریش
تک تک حرفای نگفته دلم
تک تک دلتنگیای مظلومم ک تهش هیچ شد
تموم بغلای و دست گرفتن هایی ک له له زدم برای انجام شدنش و موکول شدن ب بعدی ک هیچ وقت نیومد
تموم اینا شده دلیل از بین قلبی ک
ی روز زندگیمو گرم میکرد
ولی حالا
خیلی وقته بی تفاوت شدم
نسبت ب همه چی
پ.ن.
یروز بخودت میای و میفهمی
چقدر احمق بودی و
چقدر قدر خودتو ارزشتو ندونستی
یاد گرفتم دیگه خودم فقط برای خودم می مونم و
فقط خودمم ک میتونم حال خودمو درک کنم
___بهم میگی بقول خودت ب عمل کار براید!!!
من الان فقط اینو میدونم ک
خیلی وقته دیر شده
خیلی وقت پیش باید این حرفمو میشنیدی و نشنیدی
حرف زیاده ولی حوصله گفتنش دیگه نیس
خدا نگهدارت
خداروشکر...ما را در سایت خداروشکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28